ေက်ာင္းနဲ ့အိမ္ေတြ မွာ လက္ပိုက္တာ ကိုသင့္ကေလးကို မသင္ေပး ပါႏွင့္။ ဒါဟာယ်ဥ္ေက်းမႈမဟုတ္ပါ။ ဒါဟာ က်ြန္ျဖစ္ေအာင္ေလ့က်င့္ေပးေနမႈသာျဖစ္ပါတယ္။ - မိုးသီးဇြန္ -
Don’t train your children to fold their arms at home nor at school. This is not
culture, but only a practice to subject them to slavery later only. Moethee Zun
Wednesday, 13 July 2011
Subscribe to:
Post Comments
(
Atom
)
21 comments :
ကိုမိုးသီး
ဆရာၾကီး သခင္ ဘေသာင္း နဲ႕ ဗိုခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္း တို႕ (တို႕ဗမာ အစည္းအရုံး က)ခ်မတ္ခဲ့တဲ့ သက္မွတ္ခ်က္ ကို မသိတာလား၊ မဖတ္မိတာလား။
တို႕ဗမာ အစည္းအရုံး က ကိုလိုနီ English ေတြကို လက္အုပ္ ခ်ီ တာကို တိုက္ျဖက္ခဲ့တယ္။ သို႕ေသာ္ ဆရာသမား မိဘ လူၾကီး ေတြ ေ႕ရွ မွာ ေတာ့ လက္ပိုက္ ရမယ္ ဒါမွ
ယဥ္ေက်း တယ္။ လက္ေနာက္ျပစ္ ရင္႐ိုင္းတယ္ စိုပီးသတ္မွတ္ခဲ့တာဗ်။
ခင္ဗ်ား က်မွ လက္ပိုက္ တာ "ကြၽန္ျဖစ္ေအာင္္ေလ့က်င့္ေပးေနမႈ၊ဒါဟာယ်ဥ္ေက်းမႈမဟုတ္ပါ။" ဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္လြဲေနပီ။ ခင္ဗ်ား ဆရာၾကီး ဦးေအာင္သင္း ရဲ့ေဟာေျပာ ပြဲ၊
တို႕ အခုရွိေသးတဲ့ တို႕ဗမာ အစည္းအရုံးဝင္ သခင္ၾကီး ေတြ ကိုေမး ပီးမွ ေျပာပါ။ စိတ္ထင္ရာ ေရွာက္ေျပာ တာ လူၾကီး တေယာက္ ရဲ့ စ႐ိုက္ မဟုတ္ဘူး။
အစကတည္းကမွားေနတဲ့ကိစၥ ၾကီးျဖစ္တယ္။
လက္ပိုက္ေခါင္းငံု ့ရတယ္ဆိုတာ submissive စိတ္ဓါတ္ကို ရိုက္သြင္းလိုက္တာန ဲ့တူတူပဲ ။
သခင္ဘေသာင္းတို ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို ့ ေသခ်ာ analytically အဲဒီသက္ေရာက္မွဳကိုမေတြးခဲ့လို ့ျဖစ္မယ္ အေပၚကလူ အေျပာ အရ ဆိုရင္ ။ ဦးေအာင္သင္းက controversial figure တစ္ခုပါ ။ သူ ခု မွေျပာတာေတြကို ဖတ္ျပီး နားေထာင္ျပီး သိပ္ထင္မထားပါန ဲ့ ။
ကိုမုးိသီး ဆက္ေျပာပါ အဲဒါမိ်ဳးေတြ။
ဆရာၾကီး ဦးေအာင္သင္း controversial figure လို႕ ေျပာေတာ့ သူ႕ အေၾကာင္း ကိုေကာေသေသျခာျခာ သိပါသလား။
သူဟာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ့ ျပည္သူ႕ရဲေဘာ္ တေယာက္ျဖစ္ ခဲ့တယ္၊ သူ႕အေဖက ေတာင္တြင္းၾကီးက တို႕ဗမာ အစည္းအရုံး ဝင္သခင္၊ သူ႕အကိုက သခင္ ဘေသာင္း၊ သူ႕ဆရာ အရင္းက ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းအကို ဦးေအာင္သန္း ၊ ထားပါေတာ့။ အေပၚကလူ ေျပာသလို "သခင္ဘေသာင္းတို ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို ့ ေသခ်ာ analytically အဲဒီသက္ေရာက္မွဳကိုမေတြးခဲ့လို ့ျဖစ္မယ္ " လို႕ဘာေၾကာင့္ ေျပာရတာလဲ။ မိတ္ေဆြ ေျပာသလိုဆို က်ေနာ္တို႕ ေခါင္းေဆာင္ေတြ အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ေတြ ဟာ မိတ္ေဆြ တို႕ ေလာက္ေတာင္ မစဥ္းစားတတ္ တဲ့ သူေတြေပါ့၊ ျဖစ္ကတက္စန္း လုပ္တတ္ တဲ့ သူေတြေပါ့။ ေအာခ် ေလာက္ပါေပတယ္ဗ်ာ။
ေနာက္တခုထက္ ေျပာလိုက္ဦး မယ္ "လက္ပိုက္ေခါင္းငံု ့ရတယ္ဆိုတာ " ဗမာ့ ယဥ္ေက်း မူအရ ယဥ္ေက်း တာကိုျပပို႕ သင္တာ။ ေၾကာက္ ေအာင္ သင္တာမဟုတ္ဘူး။
ပီးေတာ့ လက္ပိုက္ပီး စကား ေျပာတယ္ဆိုတာ ရိုေသတဲ့ အေနနဲ႕ ပဲ အားလုံးယူစတယ္။ ေၾကာက္လို႕ လက္ပိုက္ တယ္ဆိုတာ မရွိဘူး။ ေၾကာက္ ရင္ လူ၊လူ ျခင္း ထိုင္ရွိခိုး တာပဲရွိတယ္။
ညီအကို ေနာင္ရင္း
ေသြးျခင္း မ်ားေရ~~~~~~~~
လြတ္လပ္ေရး အစစ္ အမွန္
ရရိွေရး
ေနာင္ရိုးတိုက္ပြဲ ဝင္ရန္
ကိုသာ ပဓာန ထားႀက ပါရန္
ရိုေသစြါ အႀကံ ျပဳပါ၏
ေနာင္ခါ လြတ္လပ္ေရး ရရိွ ျပီးကာမွ
ဆက္လက္ေဆြးေႏြးႀက ပါ ဟု
လြန္တာရွိက ေတာင္းပန္ပါ၏
***YAMA MIN***
***YIN LAW WAN***
ေနာင္ေတာ္ တို႕ က်ေနာ္ ေရးတာက်ေနာ္ တာဝင္ယူပါတယ္။ အခုက က်ေနာ္တို႕တိုင္းျပည္ လြတ္လပ္ ေရးရွိပါတယ္။ ဒီမိုကေရစီ တာမရွိတာပါ။ အာဏာရွင္ ေတြဘိုက်ေနတာပါ။
အာဏာရွင္ ေတြကို တိုက္ ထုတ္ပို႕နဲ႕ ဒီမိုကေရစီ ရပို႕ ၾကိဳး စားတယ္ ဆိုတာ ပိုမွန္ကန္သင့္ေတာ္မယ္ထင္ပါတယ္။
ဗမာ့ယဥ္ေက်းမွဳဆိုတာကိုက ပေဒသရာဇ္အစဥ္အလာန ဲ့ ဟိႏၵဴ အယူ၀ါဒ
ထြန္းကားတဲ့ ေဒြးေရာယွက္တင္ျဖစ္မွဳေတြျပည့္နွက္ေနတဲ့ က်င့္သံုးျပဳမူမွဳ
ေတြမ်ားခဲ့သလို ပိုမ်ားေနဆဲျဖစ္ပါတယ္။
သခင္ဘေသာင္းတို႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို ့က လက္ပိုက္ရမယ္ ေခါင္းငံု႔ရမယ္လို ့ တို ့ဗမာအစည္းအရံုးမွာ လူမွဳဆက္ဆံေရးလမ္းညႊန္ျပဳမူမွဳမ်ားဆုိျပီး မသတ္မွတ္ခဲ့ပါဘူး ။
မိတ္ေဆြဆြဲသံုးခဲ့လို ့ သာ ဆုိျပီး "သခင္ဘေသာင္းတို ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို ့ ေသခ်ာ analytically အဲဒီသက္ေရာက္မွဳကိုမေတြးခဲ့လို ့ျဖစ္မယ္ အေပၚကလူ အေျပာ အရ ဆိုရင္ ။" က်ေနာ္ကေရးခဲ့ပါတယ္။
ဆရာၾကီးဦးေအာင္သင္းကို controversial figure တစ္ခုျဖစ္တယ္လို ့ေျပာရျခင္းဟာ ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္
လမ္းစဥ္ပါတီေခတ္န ဲ့
အဲဒီေခတ္မတိုင္ခင္က သူ ့ရဲ့ ေဆာင္းပါးေတြကို ရွု မ၀ ဦးေက်ာ္တို ့ေမာင္ေဆြတင့္တို ့ရဲ့ ရွုမ၀က စလို ့
Magazines ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာသူေရးခဲ့တာေတြကိုျပန္ဖတ္ေစလိုပါတယ္။
controversial figure ဆုိတာနဲ႔ pseudo-academic ဆိုတာကြာပါတယ္။
ေနာက္ျပီး heredity က လူတစ္ေယာက္ဘာဆိုတာနဲ ့အမ်ားၾကီး သက္ဆိုင္လွတာမဟုတ္ပါဘူး ။
ခင္ဗ်ားေဖာ္ျပသြားတဲ့ ဆရာၾကီးဦးေအာင္သင္းရဲ့ဆရာအရင္း ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ့ အကိုၾကီး ဦးေအာင္သန္း က ေျပာခဲ့ဖူးတယ္ ။ သူ န ဲ့စာရင္ သူ ့ညီကဘာေၾကာင့္ တာသြားထိေရာက္တယ္ဆိုတဲ့ကိစၥကိုေမးခဲ့တာပါ ။ ဘာေျပာခဲ့လဲဆိုေတာ့
"ဟ ...ေအာင္ဆန္းမွာက တပ္ရွိတယ္ကြ" တဲ့။
ျပန္ ေဆြးေႏြးရရင္ ဆရာၾကီး ဦးေအာင္သင္း တို ့သခင္ဘေသာင္းတို ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတုိ႔ ကို ေလးစားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မိတ္ေဆြရဲ့ေဆြးေႏြးခ်က္မွာပါတဲ ့ " မိတ္ေဆြေျပာသလိုဆို က်ေနာ္တို ့ေခါင္းေဆာင္ေတြ အမိ်ဳးသားေခါင္းေဆာင္ေတြဟာ မိတ္ေဆြတုိ ့ေလာက္ေတာင္ မစဥ္းစားတတ္တဲ့သူေတြေပါ့ ျဖစ္ကတတ္ဆန္း လုပ္တတ္တဲ့သူေတြေပါ့ ၊ ေအာခ်ေလာက္ပါေပတယ္ဗ်ာ" ဆိုတဲ့ကိစၥပါ။
က်ေနာ္တုိ ့တိုင္းျပည္ျဖစ္ပ်က္ေနရတဲ့ျဖတ္သန္းေနရတဲ့ (မလိုအပ္ပဲ မျဖစ္သင့္ပဲ) လြတ္လပ္ေရးျပီးကတည္းက ယေန ့ထိ ျဖစ္စဥ္ေတြန ဲ့
ယုိယြင္းမွဳေတြကို ပဲျပန္ၾကည့္ပါ ။
လြတ္လပ္ေရးတိုက္ပြဲ၀င္ေခါင္းေဆာင္ၾကီးေတြျဖစ္လုိ ့ကိစၥတိုင္းဟာ ထာ၀ရမွန္ကန္ေနမယ္လို ့ယူဆရင္ေတာ့မိတ္ေဆြ
ဟာေတာ္ေတာ္ ့ကို naive
ျဖစ္တာပဲလို ့ သံုးသပ္ပါရေစ ။ ခိုင္မာတဲ့ foundation တစ္ခုကို မခ်နိုင္သမွ်
အဲဒီ foundation ေပၚမွာမွ sets of rules ေတြအတိုင္းမလိုက္နာ မေဆာင္ရြက္နိုင္သမွ် ၊ အဲသလို sets of rules ေတြေပၚမွာလိုက္နာျပီး ေဆာင္ရြက္ေနေပမယ့္လဲ timely evaluation ေတြ မလုပ္နိုင္သမွ် ကေတာ့ က်ေတာ္တို ့လူမိ်ဳးေတြ ထိုင္းသြားတရားမ၀င္ ကြ်န္ခံလိုက္ ၊ နည္းနည္း passport ဖိုးန ဲ့ပညာကေလး ရင္းနီီွးျမွဳပ္နွံနိုင္သူေတြက တရား၀င္ တျခားနိုင္ငံေတြမွာသြားျပီး ကိုယ့္ ညာဏအား ကာယအားကေလးကို ေရာင္းလိုက္န ဲ့ပဲ က်ဳပ္တို ့တိုင္းျပည္ ခြ်တ္ခြ်ံက်သထက္က် အမိ်ဳးသားဂုဏ္သိကၡာန ဲ့ morality က်သထက္က်ျပီးရင္း လူသားသမိုင္းမွာ
ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ့ လူမိ်ဳး တစ္ခုအျဖစ္ မွတ္တမ္းတင္ခံရယံုပဲရွိပါလိမ့္မယ္။
ဂ်ပန္ တို ့ေတာင္ကိုးရီးယားတို ့မေျပာပါန ဲ့ ။ အေရွ ့ေတာင္အာရွနိုင္ငံေတြထဲက အိမ္နီးနားခ်င္း ထိုင္းနိုင္ငံလိုနိုင္ငံရဲ့ အေျခအေန န ဲ့လူမွဳဘ၀ေတြကိုေတာင္ က်ေနာ္တို ့မွီလို ့လား ။ လက္ပိုက္ ေခါင္းငံု ့ရတယ္ဆိုတဲ့ကိစၥဟာ အၾကီးၾကီးမဟုတ္ပါဘူး ။ ဒါေပမယ့္ psychological effect ကို ျပန္ ေစ့ငု သံုးသပ္ပါ ။ ဒီကိစၥန ဲ့ပါတ္သက္လိ ု ့ကိုမုိးသီး တင္ျပသြားတဲ့အေပၚမွာ အဲဒီ psychological effect တစ္ခုထဲကို ျမင္ျပီး က်ေနာ္က ေရးသင့္တယ္ လို ့ေျပာခဲ့သလို မိတ္ေဆြက ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို ့လို သခင္ဘေသာင္းတို ့လို ဦးေအာင္သင္းတို့ လိုလူေတြနာမည္ေတြန ဲ့ ဖိလာခဲ့လို ့က်ေနာ္ကလဲ ျပန္ျပီး ေျပာရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ အယူအဆကိုအယူအဆန ဲ့ျပန္ေဆြးေႏြးတာမိ်ဳးက ၀မ္းသာစရာပါ ။ အယူအဆကို abstract ျဖစ္လြန္းတဲ့ နည္းနာေတြန ဲ့ နာမည္အၾကီးၾကီးေတြကို အားယူျပီး တြန္းခ်င္တာကေတာ့ သိပ္မဟုတ္လွပါဘူး ခင္ဗ်ား ။
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
၃၈ျဖာ မဂၤလာ တရားေတာ္အရ
တတ္နိဳင္ သမွ် က်ဳိးစား
ႀကင့္ႀကံ ပြါးမ်ား ေနထိုင္ ခဲ့ရာ
့ံံျပည္ ဗမာ အား
ေျမႀကီး၏ ေက်းဇူး ကို
သိတတ္ျခင္းအားျဖင့္
ေနာက္ဆုံးတိုက္ပြဲ
(ေနာင္ရိုးတိုက္ပြဲ)
အတြက္
မိမိ၏စြမ္းအားရိွသမွ်
ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားႀကပါရန္
ဆုေတာင္းတိုက္တြန္း
လိုက္ရပါ၏
***YAMA MIN***
***YINN LAW WAN***
အကုန္လုံး အူခ်ာေပါက္ေတြခ်ည္းပဲ... ကိုမိုးသီးကစ။ လက္မပိုက္ခ်င္ရင္ ဗမာႏိုင္ငံသားမလုပ္နဲ႔ေတာ့...။ ဘယ္နားသြားေသေသ။ ကိုယ္အထင္ႀကီးတဲ့ ႏိုင္ငံေတြမွာ ႏိုင္ငံသားခံယူၿပီး အ႐ိုးထုတ္ေပေတာ့။
ဘယ့္ႏွယ္ဗ်ာ... ကိုယ့္ဘိုးဘြားဘီဘင္ အစဥ္အဆက္ လက္ဆင့္ကမ္း သယ္ေဆာင္လာခဲ့ ကိုယ့္အမ်ဳိးသားေရး လကၡဏာနဲ႔ ယဥ္ေက်းမႈေတြကို ထိန္းသိမ္းတာ၊ ေစာင့္ေရွာက္တာ၊ လိုက္နာတာ၊ က်င့္ႀကံတာ ဘာတခုမွ မရွိဘဲနဲ႔ ေစာ္ကား ေမာ္ကား လုပ္ေနၾကတယ္။
ခင္ဗ်ား သူမ်ားအေ႐ွ႕မွာ ဗမာလို႔ မေျပာၾကနဲ႔ဗ်ာ...။ ကိုမိုးသီးလည္း အရင္ကလို ထင္ႀကီးေလးစားတဲ့စိတ္ မ႐ွိေတာ့ဘူး။ ေတာ္ေတာ္ ေမတၱာတုံးသြားပါၿပီ။
မိတ္ေဆြ နဲ႕ ေဆြးေႏြး ရတာ သေဘာက်ပါတယ္။ ဒါေပမယ္. မိတ္ေဆြ စြတ္ဆြဲ တာနည္းနည္း လြန္တယ္လိုထင္တယ္။ က်ေနာ္လို အညတရ အေန နဲ႕ စကားႏိုင္ ရင္ပီးေရာ ဆိုပီး
ေခါင္းေဆာင္ ၾကီး ေတြနဲ ဖိျပီး ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို ့ သခင္ဘေသာင္းတို ့ဟာ သူတို႕ေရွ မွာ ျပည္သူေတြ က အဆိုးရအရာရွိေတြ ကို လက္အုပ္ခ်ီ တာ ကိုလက္မ
ခံႏိုင္လို႕အဲ ဒီစနစ္ ကိုေျပာင္းခဲ့တယ္။ အခု က်ေနာ္ တို႕ ႏိုင္ငံ မွာလဲ လက္ပိုက္ တာ ေခါင္းငံု ့တာ ဟာ ေၾကာက္စိတ္ သြင္းေပးတာမ ဟုတ္ဘူး ဆိုတာ လူတိုင္းသိတယ္။ ရိုေသတာ
ပါ။ စစ္တပ္ မွာ အေလးျပဳ တာကလဲ ရိုေသတာပဲ မဟုတ္လား။ ဂ်ပန္ မွာ တေယာက္နဲ႕ တေယာက္ ေတြ႕ ရင္ ခါညြတ္ က်တယ္။ အဲဒါ ယဥ္ေက်းမူပဲ။ လက္ပိုက္ တာ ေခါင္းငံု ့တာ ဟာ ေၾကာက္စိတ္ လို႕ ေၾကာက္ လို႕ ၊ ထင္ရင္ေတာ့ ထင္တဲ့သူ ရဲ့ သေဘာပါပဲ။ေခါင္းငံု ့လို႕ လက္ပိုက္လို႕ သူမ်ားႏိုင္ငံ မွာ ကြၽန္ခံတာ လို႕ထင္ ရင္ေတာ့ ထင္တဲ့သူ ရဲ့ သေဘာပါပဲ။က် ေနာ္ ကေတာ့ အဲဒီလို ျဖစ္ရတာဟာ ပညာ မတက္လို႕ပဲလို႕ ထင္တယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
http://youtu.be/CiKUGTYz2I4
4days later?????
ALL MY BROTHERS*********
PLEASE, STOP ARGUING!!!!!!
PLEASE, PLEASE,PLEASE
I don't think you are the right person to post something like that, well, it's your blog, you do whatever you want. I sometimes come here to read to laugh so thanks for posting, moethee clown!
I am sure everyone understand what you meant. There are groups of people that attacking and opposing whatever you posted. But just don't care, and continue what you believe and encourage to all of us.
Thank you for all the messages to us.
ေစာက္ရူးမိုးသီး။ ႏိုင္ငံတိုင္းမွာ သူ႔ယဥ္ေက်းမႈ႕နဲ႔သူရွိတယ္။ အိႏၵီယ တို႔ နီေပါ တို႔ ထုိင္း တို႔မွာလည္း လက္အုပ္ခ်ီၿပီးႏူတ္ဆက္တဲ႔ ယဥ္ေက်းမႈ႕ရွိတယ္။ လက္အုပ္ခ်ီတယ္ဆိုတာလဲ သူတစ္ပါးကို ေၾကာက္လို႔မဟုတ္ဘူး။ ဂ်ပန္ မွာလည္း ခါးညြတ္ၿပီး အရုိအေသေပးတဲ႔ ထုံးစံရွိတယ္။ ကိုရီးယားလည္း ရွိတာဘဲ။ ျမန္မာမွာလည္း ဆရာ/ဆရာမ/ လူႀကီးသူမတို႔ရဲ႕ ဆုံးမစကားနားေထာင္ရင္လည္းလက္ပိုက္တက္တာဘဲ။ အဲ႔ဒါ ထူးထူးဆန္းဆန္းမွ႕မဟုတ္တာ။ ေၾကာက္လို႔လဲမဟုတ္ပါ။ မိုးသီးက ဘာေစာက္ရူးထၿပီး ဒီေဆာင္းပါးကို ေရးရတာလဲ။ ေရးစရာမရွိေတာ႔ဘူးလား။
Greeting with a “Wai”
“ Sawadi” is the Thai word of greeting. It is usually accompanied by a “wai”, which is made by pressing the two palms together. The palms are then raised at various levels depending on the seniority of the person one is greeting.
The “wai” originated in india, but the indians keep their “wai” to just one level. The Thais refined it, resulting in four levels of “wai”.
To pay respect to monks the pressed palms are raised to the forehead with the tips of the thumbs resting precisely between the two eyebrows and the fingers touching only the tip of the hair.
The middle of the face is where palms rest when we pay respect to our parents, teacher and other elderly people we highly regard. The tips of the thumbs touch the tip of the nose while the tips of the index fingers rest between the eyebrows.
To greet people in general, the palms are lowered to the lower part of the face, with the tips of the thumbs touching the chin and the tips of the index finger touching the tip of the nose.
To greet our equals, there is no need to bow the head; we simply raise the palms slightly in fronts of us.
It is a convention that a greeting must be returned. So we reciprocate with the pressed palms raised slightly at the level of the chest with a bowed head.
From: Namdokmai. “Greeting with a “Wai”. Kinnaree. 12:116(August, 1995)
လက္မပိုက္ရရင္,လက္ကိုဘယ္မွာထားရမွာလဲ။
ေဇာ္က ကေနတာ အေကာင္းဆုံးပါ
ကၽႊန္ေတာ္ေတာ့ အ(ရီ)ရယ္ လြန္ရင္း
အရြယ္လြန္ ေရြ့လွ်ား
ရဴးသြပ္ေနလွ်က္ရွိေနပါေႀကာင္း
ွကၽႊန္ေတာ္၏ နံေဘးတြင္
ရွိႀကေသာ သူ မ်ားက
ကၽႊန္ေတာ္ တေယာက္တည္း
လက္အုပ္ ခ်ီ လိုက္
ခါး ကိုင္း လိုက္
လက္ ပိုက္ လိုက္
ကြန္ဖူးကား ကလို လက္သီး လက္ဝါး နုတ္ဆက္ နည္း
ျဖင့္ နုတ္ဆက္သဟန္ ျပဳ လိုက္
အာဖရိကား
ဥေရာပ
လက္တင္အေမရိက
အစံုစုံေသာ နည္းမ်ား ျပဳ လုပ္ရင္း
ရူးသြပ္ လွ်က္ ရွိေနပါေႀကာင္း~~~~~~~~
ကိုေအာင္သန္း ေရ
ရဲေဘာ္ သံုး က်ိပ္ စစ္ ပညာေတာ္ သင္ ကာ လ က
ဘယ္ ပံု ဘယ္ နည္း သုံးခဲ့ ႀကပါသနည္း ကို ေက်းဇူး
ျပဳႈကာ
research ရီဆတ္ (ရယ္ဆပ္) လုပ္
ေျဖႀကားေပးပါရန္
ဒါမွမဟုတ္
~~~~~~~~~~~~~????????
ေသခ်ာတာတခု ကေတာ့
အသင္ ပညာ ရွိ လူၾကီး မင္း အေပါင္း တိဳ့၏
စကားရည္ လုပြဲ မွတ္တမ္း ႀကီး မွာ
ကၽႊနူပ္ လို ပညာမဲ့
အညတရ
တေယာက္ ၏ ကေလး အေတြးျဖစ္ေသာ
တကိုယ္တည္း ေနာင္ရုိးတိုက္ပြဲဆင္ႏြဲရန္ ျပင္ဆင္ေန ျခင္းကိုအားငယ္စိတ္ မျဖစ္ေပၚေစေသာ္လည္း
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
နိူးထႀကေလာ့
အသင္တိဳ့အား
ေလးစားလွ်က္
***YAMA MIN***
***YINN LAW WAN***
အေပၚမွာ ေဆြးေႏြးတာဖတ္ရတာ ေတာ္ေတာ္ေလး ဗဟုသုတရပါတယ္... ေဆြးေႏြးခ်က္က (၂) ဘက္လုံးမွန္ပါတယ္... ဒါေပမယ့္ ကုိယ္ဘာေဆြးေႏြးတယ္ဆုိတာ မသိတာက ခက္ပါတယ္... ကုိမုိးသီးတင္ျပာတ Psycho အျမင္နဲ႔ပတ္သက္ျပီး တင္ျပတာပါ... ဒါကုိနားလည္ဖုိ႔လုိတယ္ ... ေအာက္က Comment မွာ Argument လုပ္ထားတာက Culture ပုိင္းကေန လုပ္ထားတာပါ ... ကုိမုိးသီးရဲ့ အဆုိကုိ လက္ခံႏုိင္သလုိ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈ တခုဆုိတာလဲ ေမ့ေပ်ာက္လုိ႔ မျဖစ္ေသးပါဘူး ... ဒီကိစၥေတြကုိ ေနာက္ပုိင္းမွ ထပ္ေဆြးေႏြးရင္ ပုိေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္...
မဟာဗႏၶဳလ အဂၤလိပ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကို လက္ပိုက္ျပီး လက္ခံေတြ႕ဆုံတဲ့ အမူအရာနဲ့ ဆရာမေရွ႕ လက္ကေလးပိုက္ ေခါင္းေလးငံုေနတဲ့ အမူအရာ...ဒီ ၂ မ်ိဳးကို ႏိႈင္းယွဥ္ျပီး ဘယ္သင္းက သခင္ေအာင္ဆန္းတို႕ေျပာတဲ့ လက္ပိုက္ပံုမ်ိဳး ျဖစ္မလဲ?
မဟာဗႏၶဳလ အဂၤလိပ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကို လက္ပိုက္ျပီး လက္ခံေတြ႕ဆုံတဲ့ အမူအရာနဲ့ ဆရာမေရွ႕ လက္ကေလးပိုက္ ေခါင္းေလးငံုေနတဲ့ အမူအရာ...ဒီ ၂ မ်ိဳးကို ႏိႈင္းယွဥ္ျပီး ဘယ္သင္းက သခင္ေအာင္ဆန္းတို႕ေျပာတဲ့ လက္ပိုက္ပံုမ်ိဳး ျဖစ္မလဲ?
Post a Comment