Sunday 1 April 2012

၂၀၁၀ေရြးေကာက္ပြဲတုန္းကလို မဲစာရင္းေျပာင္းျပန္မျဖစ္ဖို႕ ေစာင့္ၾကည့္ၾကရမယ္။


ေကာ႕မွဴးမွာ ေအာင္ပြဲခံေနေသာ ေဒသခံမ်ား(ဓါတ္ပံု-ျမစ္မခ)
မိတ္ေဆြတို႕ေရ ဒီေန႕ လက္ရွိ ၾကားေန ျမင္ေနရတဲ႕ မဲရလဒ္ေတြကို မနက္ျဖန္မွာ ေျပာင္းျပန္ေတြ မျမင္ရဖို႕ေတာ႕ လိုပါတယ္။
၂၀၁၀ ခုႏွစ္တုန္းက တႏိုင္ငံလံုးက မဲရလဒ္ေတြကို ညတညလံုးနီးပါးပဲ မနက္ ၂ နာရီ ထိုးတဲ႕အထိ က်မတုိ႕ ျမစ္မခေတြ ေစာင္႕ယူခဲ႕ပါတယ္။
မနက္ ၃နာရီေလာက္မွာ အိပ္ခ်င္လြန္းလို႕ ၄ နာရီေလာက္ အိပ္လိုက္မိပါတယ္။
မနက္ ၉နာရီမွာေတာ႕ က်မတုိ႕ၾကားခဲ႕တဲ႕ မဲရလဒ္ေတြကို အကုန္လံုးနီးပါးေျပာင္းျပန္ေတြ ျဖစ္ေနတာ ျမင္လိုက္ရတယ္။
ေအာ္ က်မ ၄ နာရီေလာက္ပဲ အိပ္လိုက္မိတာ၊ ဒီလိုမွန္းသိရင္ မအိပ္ပါဘူးလို႕ က်မတို႕ေတြ ေတာက္တေခါက္ေခါက္ျဖစ္ခဲ႕ရတယ္။
အဲဒီတုန္းက လည္း ခုလိုပဲ မဲရလဒ္ေတြ ၾကည္႔ၿပီး ေပ်ာ္ခဲ႕မိတာကို ျပန္သတိရမိလို႕ပါ။
အဲဒီလို အျဖစ္အပ်က္ေတြကိုေတာ႕ က်မတုိ႕ ေမ႕ပစ္လို႕မွ မျဖစ္ႏိုင္တာ။
ေမသၾကၤန္ဟိန္း

No comments :