ကိုယ္႔ႏိုင္ငံက ဆန္ရွင္ပိတ္လို႔မတိုးတက္တာပါလို
------------------------------ ------------------------------ --------------
"ဂ်ပန္ကုမၸဏီ ရန္ကုန္တြင္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း ေျပးဆဲြမည့္အစီအစဥ္ ပ်က္"
------------------------------ ------------------------------ --------------
ဒီဗြီဘီ ၂၃ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၁၃
ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ (အမ္အိုင္စီ) အထိ တင္ျပထားၿပီးျဖစ္တဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကားေတြ ေျပးဆဲြမယ့္ အစီအစဥ္ဟာ ဂ်ပန္စုေပါင္းကားကုမၸဏီ ဖ်က္သိမ္းလိုက္ၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ပ်က္ျပယ္သြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ရံုးအဖဲြ႔မွဴး ဦး၀င္းေနာင္က ဒီဗြီဘီကို ေျပာပါတယ္။
နဂိုမူလက ဒီကုမၸဏီစုဟာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကို ေရာက္လာၿပီး ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ ဘတ္စ္ကား အစီး ၃၀၀ ေလာက္ အသံုးျပဳၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း ေျပးဆဲြမယ္လို႔ အဆိုျပဳတင္ျပခဲ့ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံ အစိုးရဘက္ကလည္း ခြင့္ျပဳခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ဥက ၠ႒
သမၼတရံုးျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးစိုးသိန္းကလည္း ဘတ္စ္ကားအစီး ၃၀၀ နည္းတယ္၊
၃၀၀၀ ေလာက္နဲ႔ ဆဲြပါလို႔ ေျပာခဲ့ျပီး မီဒီယာေတြကလည္း က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔
ေဖာ္ျပခဲ့ၾကပါတယ္။
အဆိုပါ ဂ်ပန္စုေပါင္းကားကုမၸဏီဟာ လုပ္ငန္းမစတင္မီ အေသးစိတ္ ေလ့လာတြက္ခ်က္မႈေတြ ျပဳလုပ္ခ်ိန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ လမ္းေၾကာအေနအထားမ်ား၊ လမ္းစည္းကမ္းမ်ား၊ အက်ိဳးအျမတ္ ရရွိႏိုင္ေျခ စတာေတြ သိရွိၿပီးေနာက္ ေနာက္ဆုတ္သြားတာ ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း ဦး၀င္းေနာင္က သံုးသပ္ပါတယ္။
(DVB)
------------------------------
"ဂ်ပန္ကုမၸဏီ ရန္ကုန္တြင္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း ေျပးဆဲြမည့္အစီအစဥ္ ပ်က္"
------------------------------
ဒီဗြီဘီ ၂၃ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၁၃
ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ (အမ္အိုင္စီ) အထိ တင္ျပထားၿပီးျဖစ္တဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကားေတြ ေျပးဆဲြမယ့္ အစီအစဥ္ဟာ ဂ်ပန္စုေပါင္းကားကုမၸဏီ ဖ်က္သိမ္းလိုက္ၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ပ်က္ျပယ္သြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ရံုးအဖဲြ႔မွဴး ဦး၀င္းေနာင္က ဒီဗြီဘီကို ေျပာပါတယ္။
နဂိုမူလက ဒီကုမၸဏီစုဟာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကို ေရာက္လာၿပီး ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ ဘတ္စ္ကား အစီး ၃၀၀ ေလာက္ အသံုးျပဳၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း ေျပးဆဲြမယ္လို႔ အဆိုျပဳတင္ျပခဲ့ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံ အစိုးရဘက္ကလည္း ခြင့္ျပဳခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ဥက
အဆိုပါ ဂ်ပန္စုေပါင္းကားကုမၸဏီဟာ လုပ္ငန္းမစတင္မီ အေသးစိတ္ ေလ့လာတြက္ခ်က္မႈေတြ ျပဳလုပ္ခ်ိန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ လမ္းေၾကာအေနအထားမ်ား၊ လမ္းစည္းကမ္းမ်ား၊ အက်ိဳးအျမတ္ ရရွိႏိုင္ေျခ စတာေတြ သိရွိၿပီးေနာက္ ေနာက္ဆုတ္သြားတာ ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း ဦး၀င္းေနာင္က သံုးသပ္ပါတယ္။
(DVB)
No comments :
Post a Comment