Monday 4 March 2013

မိေက်ာင္းကန္ ရပ္ကြက္ သားမ်ား စစ္တပ္မတရားသိမ္းေျမကိုု ျပန္လည္ ေတာင္းဆိုု


စစ္တပ္မွ သိမ္းယူထားေသား သဃၤန္းကၽြန္းျမိဳ႕နယ္ မိေက်ာင္းကန္ရပ္ကြက္ရွိဘိုးဘြားပိုင္ေျမေနရာမ်ားအားျပန္လည္ရရွိေရး အတြက္ ေက်ာင္းသား လူငယ္မ်ားႏွင့္မိဘျပည္သူမ်ား ယေန႕(၃.၃၂၀၁၃)ေန႕လယ္ ၃း၃၀နာရီတြင္ေ၀ဇယႏၱ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ဆႏၵျပေတာင္းဆို ခဲ့

ေၾကာင္းသိရပါတယ္။ 
ဆႏၵျပလႈပ္ရွားမႈကိုုဦးေဆာင္သူတဦးျဖစ္ေသာ ကိုုေက်ာ္လြင္က ဒီေျမေတြဟာ က်ေနာ္တိုု ့ပိုုင္ေျမ
ေတြက်ေနာ္တိုု ့အစိုုးရကိုု ႏွစ္စဥ္အခြန္ေဆာင္ခဲ့ရတယ္။ အိမ္၊ေျမ၊မီတာခ က်ေနာ္တိုု ့ မွာအကုုန္ရိွတယ္ ဟုုဆိုုပါတယ္။  ေဒၚခင္စန္းကလဲ  က်ေနာ္တိုု ့အိမ္ေဘးမွာ ဘယ္သူေနတယ္ဆိုုတာ က်မသိတယ္။  က်မတိုု ့ေျမေတြကိုုသာျပန္ေပးပါ ဟုုဆိုုပါတယ္။ 
သူမဟာ မိေက်ာင္းကန္ ရပ္ကြက္မွာ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ နီးပါးေနထိုုင္ခဲ့သူျဖစ္ပါတယ္။ 

အျခား ေခါင္းေဆာင္တဦး ျဖစ္တ့ဲ ဦးစိန္သန္းကလဲ က်ေနာ္တိုု ့ေျမေတြကိုု ေဘာက္ေထာ္အေျမာက္တပ္က မတရားသိမ္းသြားတယ္။ က်ေနာ္တိုု ့ေျမေတြကိုု ျပန္ေပးပါ။ ဘုုရားေလး ႏွစ္ဆူရိွတယ္။  ဘုုန္းၾကီးေက်ာင္း ၃ ခုု၇ိွတယ္။ 
အခုု က်ေနာ္တိုု ့ကိုုေမာင္းထုုတ္ျပီး မူစလင္ သက္ၾကီး ေစာင့္ေရွာက့္ေရးေဂဟာ တခုုကုုိ
စစ္တပ္ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ့ဖြင့္ေပးလိုုက္တယ္။ ဒါဟာ မူစလင္နဲ့ ဗုုဒဘာသာကိုုတိုုက္ေပး တာျဖစ္မေနဘူးလားဗ်ာ။  မူစလင္လူၾကီးေတြဖက္ကလဲ ဒီလိုုမ်ိဳး ျပသာနာျဖစ္ေနတဲ့ေနရာေတြကိုုသတိထားသင့္တယ္ဗ်ာ။ 
ဒီလိုုအခြင့္အေရးေတြေပးလာရင္လဲ မယူသင့္ဘူးဗ်ာ။ က်ေနာ္ တိုု ့မူစလင္ေတြအေပၚမွာ ျပသနာမရိွပါဘူး။ အတူေနလာၾကတာပဲဗ်ာ ။ တဦးဒုုကေရာက္ခ်ိန္မွာတဦး အခြင့္ေကာင္းမယူသင့္ဘူးေပါ့  ဟုုဆိုုပါတယ္။ 

မိေက်ာင္းကန္ ရပ္ကြက္က ၈၈ အေရးေတာ္ပံုုၾကီးမွာ အတက္ၾကြဆံုုးပါ၀င္ခဲ့တဲ့ရပ္ကြက္ၾကီးတခုုျဖစ္ပါတယ္။ လူဦးေရ ၅ ေသာင္းခန္ ့ေနထိုုင္တယ္။ ရန္ကုုန္ျမိဳ့လည္ေကာင္မွာ ၃ မိုုင္ခန္ ့သာေ၀းျပီး သကၤန္းက်ြန္းနဲ ့ေ ဘာက္ေထာ္ၾကားမွာရိွတယ္။ 
၈၈ မ်ိဳးဆက္မ်ားရံုုးခန္းနဲ မလွမ္းမကမ္းမွာတည္ရိွတယ္။ 
ယခုုအခါ မိေက်ာင္းကန္ရပ္ကြက္တ၀ိုုက္ေျမ ေစ်း ဟာ ျမန္မာျပည္မွာ ဒုုတိယ ေစ်းအၾကီးဆံုုးေနရာေတြျဖစ္လာပါတယ္။
ကိုုမိုုးသီးဇြန္ ဟာ မိေက်ာင္းကန္ ရပ္ကြက္ သားတဦးျဖစ္ပါတယ္။  





No comments :