Sunday 18 August 2013

မုိးသီးဇြန္ ႏွင့္မိခင္


က်ေနာ့္အေမ။ အသက္ ၈၁ ႏွစ္ရိွျပီ။ က်ေနာ္အတြက္ သူျပင္ေပးထားတဲ့အခန္းမွာ တခ်ိန္လံုုးလာထိုုင္ေန တယ္။ က်ေနာ္အလုုပ္လုုပ္ေနရင္ လာထိုုင္ၾကည့္ေနတယ္။ ညဖက္ေတာ္ေတာ္နဲ့မအိပ္ဘူး။ က်ေနာ္ လဲ အိပ္ျပီ ဆိုုျပီး အိပ္ရာ ေစာေစာ၀င္ေနရတယ္။ အေမက က်န္းမာေရး ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္။ သတိေတာ့ေမ ့တတ္ေနျပီ။

1 comment :

ုုုKKK said...

ကိုမိုးသီး၏မိခင္ၾကီးကိုက်မၼာစြာနဲ႔ေတြ႔ဆံုရတယ္ဆိုတာၾကားရေတာ့ဝမ္းသာပါတယ္။
က်ေနာ့ရဲ့မိခင္ၾကီးကေတာ့အသက္(၈၂)အရြယ္မွာဘဲ
(မၾကာခင္လပိုင္းကေလးတြင္းကဘဲ)ကြယ္လြန္သြားခဲ့
ရွာပါျပီ။သားျဖစ္တဲ့က်ေနာ္ျပည္ဝင္ခြင့္ဗီဇာေစာင့္ေနရတဲ့
အခ်ိန္မွာဘဲေပါ့။